Creatief De Vloer op
Communicatiebureau De Vloer zorgde de voorbije maanden voor een stevige uitbreiding van haar creatieve afdeling. Het sterk groeiende Antwerpse bureau verwelkomt maar liefst vijf nieuwe creatieven. Liesbeth Vandenbergh en Kirsten Ryvers deden eerder ervaring op bij Duval Guillaume, mortierbrigade en FamousGrey.
Jan Nagels en Emily Michiels mochten als BAS’ers hun succesvolle stage meteen voortzetten met een vast contract. En Tom De Vriendt (There, Make Lemonade) voegt zich als art director bij copywriter Besarte Ukshinaj, die al in augustus aan de slag ging bij De Vloer.
Daarmee staat de teller van De Vloer intussen op 14 vaste medewerkers. En één matig creatieve office hond...
Marketing & Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Community & Project Manager (m/f/d) - Hopscotch Season
Are you looking for dynamism and creativity? Do you have a passion […]
PR ACCOUNT MANAGER - Walkie Talkie
JOIN WALKIE TALKIE AS A PR ACCOUNT MANAGER Walkie Talkie is a creative […]