
Enkele cijfers over de inzendingen van dit jaar: er waren 622 inzendingen (+11% vs. vorig jaar) en 49 entrants (+7% vs. vorig jaar). 80% van de inzendingen zijn for profit (vs. 75% in 2018) en 45% van de deelnemers nam de afgelopen jaren niet deel aan de competitie. Bij Creative Belgium zijn ze alvast zeer tevreden dat de verbreding die men er nastreeft is ingezet.
En de shortlist? Creative Belgium heeft als ambitie om zowel werk voor profit als non-profit merken te bekronen en is dan ook blij om een shortlist te presenteren met een mooi evenwicht: van de 188 shortlists is 81% for profit. Het gaat om 82 unieke campagnes waarvan er niet minder dan 46 bekroond zullen worden tijdens de prijsuitreiking die plaats vindt op 24 mei in Knokke. Tickets voor de Creative Belgium Awards 2019 zijn verkrijgbaar via www.creativebelgium.be.
De volledige lijst vindt u op de website van Creative Belgium. Juicht, creatieven aller landen.
De volledige lijst vindt u op de website van Creative Belgium. Juicht, creatieven aller landen.
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]
Account Manager - RMB
Wij zijn op zoek naar een Account Manager Wij zoeken een Account Manager […]