Vorige week gooiden de jury's van de Creative Belgium Awards zich op alle ingezonden campagnes. Dat leverde een shortlist op die we u hieronder kunnen voorstellen. Er waren dit jar iets minder inzendingen, maar juryvoorzitters Geoffrey Hantson en Dries De Wilde hebben naar eigen zeggen toch heel mooi werk gezien. De shortlist van 168 campagnes bestaat uit 115 campagnes voor commerciële opdrachten en 53 voor niet-commerciële opdrachten. En omdat aantallen zeker niet alles zeggen, beginnen we niet te speculeren over wie straks meer of minder kans maakt om te winnen op basis van het aantal nominaties. Dat heeft weinig zin, want straks winnen natuurlijk gewoon de beste campagnes.
Wie wint, dat weten we op 2 juni, tijdens de plechtige uitreiking op 2 juni in Knokke. Tickets daarvoor zijn nog te koop via www.creativebelgium.be.
Marketing & Communication Manager bij Mediamixer
Wij zijn MediaMixer. Wij mixen media. Wij gaan voor de perfecte blend van […]
Traffic manager bij RCA
Met heel wat creatieve denkers en makers in onze groep, geflankeerd door onder […]
(Key) Account Manager bij Jimmy's
We are hiring! (Key) Account Manager The (key) Account Manager will be responsible […]
Program Manager (English Speaking) bij Wunderman Thompson
Who we are: At Wunderman Thompson we exist to inspire growth for ambitious […]