Vorige week gooiden de jury's van de Creative Belgium Awards zich op alle ingezonden campagnes. Dat leverde een shortlist op die we u hieronder kunnen voorstellen. Er waren dit jar iets minder inzendingen, maar juryvoorzitters Geoffrey Hantson en Dries De Wilde hebben naar eigen zeggen toch heel mooi werk gezien. De shortlist van 168 campagnes bestaat uit 115 campagnes voor commerciële opdrachten en 53 voor niet-commerciële opdrachten. En omdat aantallen zeker niet alles zeggen, beginnen we niet te speculeren over wie straks meer of minder kans maakt om te winnen op basis van het aantal nominaties. Dat heeft weinig zin, want straks winnen natuurlijk gewoon de beste campagnes.
Wie wint, dat weten we op 2 juni, tijdens de plechtige uitreiking op 2 juni in Knokke. Tickets daarvoor zijn nog te koop via www.creativebelgium.be.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]