De bestaansreden van Creative Belgium is de inzet van creativiteit voor merken. Uiteraard om een economisch voordeel te halen, maar meer dan ooit ook om een positieve impact te hebben, op bedrijven, merken, mensen en ook op onze planeet. Samen met LUCA School of Arts heeft de organisatie de afgelopen twee jaar gewerkt aan een card deck onder de titel “Creativity for good”.
De kaarten zijn er om marketeers, strategen, creatieven – kortom iedereen die gelooft in creativiteit voor merken - te helpen om in te zetten op de Sustainable Development Goals van de Verenigde Naties. Die doelstellingen zijn er om onze wereld te transformeren tegen 2030. Maar niet iedereen is hiermee voldoende bekend. Daarom dus nu dit mooi ontworpen card deck getiteld “Creatives for good”.
De kaarten maken je niet alleen op een eenvoudige manier vertrouwd met de 17 SDG’s, ze brengen ook een reeks nuttige inzichten en suggesties om innovatie in je merk te brengen.
In eerste instantie helpen de kaarten je om de duurzame ontwikkelingsdoelen op een toffe en gemakkelijke manier te leren kennen. Door regelmatig met de kaarten te werken in open brainstorms, verruim je je denkkader en zal je automatisch – zelfs onbewust – meer inzetten op de SDG’s.
De kaarten zijn verkrijgbaar via de shop van Creative Belgium. Leden van Creative Belgium en studenten genieten van een mooie korting. Alle winst die voortkomt uit de Creativity for Good kaarten wordt gedoneerd aan projecten in overleg met de Verenigde Naties.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]