Creative Belgium en LUCA School of Arts lanceren SDG-kaarten
De bestaansreden van Creative Belgium is de inzet van creativiteit voor merken. Uiteraard om een economisch voordeel te halen, maar meer dan ooit ook om een positieve impact te hebben, op bedrijven, merken, mensen en ook op onze planeet. Samen met LUCA School of Arts heeft de organisatie de afgelopen twee jaar gewerkt aan een card deck onder de titel “Creativity for good”.
De kaarten zijn er om marketeers, strategen, creatieven – kortom iedereen die gelooft in creativiteit voor merken - te helpen om in te zetten op de Sustainable Development Goals van de Verenigde Naties. Die doelstellingen zijn er om onze wereld te transformeren tegen 2030. Maar niet iedereen is hiermee voldoende bekend. Daarom dus nu dit mooi ontworpen card deck getiteld “Creatives for good”.
De kaarten maken je niet alleen op een eenvoudige manier vertrouwd met de 17 SDG’s, ze brengen ook een reeks nuttige inzichten en suggesties om innovatie in je merk te brengen.
In eerste instantie helpen de kaarten je om de duurzame ontwikkelingsdoelen op een toffe en gemakkelijke manier te leren kennen. Door regelmatig met de kaarten te werken in open brainstorms, verruim je je denkkader en zal je automatisch – zelfs onbewust – meer inzetten op de SDG’s.
De kaarten zijn verkrijgbaar via de shop van Creative Belgium. Leden van Creative Belgium en studenten genieten van een mooie korting. Alle winst die voortkomt uit de Creativity for Good kaarten wordt gedoneerd aan projecten in overleg met de Verenigde Naties.
Marketing & Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Community & Project Manager (m/f/d) - Hopscotch Season
Are you looking for dynamism and creativity? Do you have a passion […]
PR ACCOUNT MANAGER - Walkie Talkie
JOIN WALKIE TALKIE AS A PR ACCOUNT MANAGER Walkie Talkie is a creative […]