Creative Belgium lanceert BENEXT voor laatstejaarsstudenten

Creative Belgium lanceert BENEXT, een wedstrijd voor laatstejaarsstudenten die klaar staan voor de wereld van advertising, design en digital. De studenten kunnen een kick start voor hun carrière winnen op het hoogste niveau. Creative Belgium stuurt in samenwerking met Brightfish, officiële vertegenwoordiger van het Cannes Lions Festival, voor de eerste keer een Belgische student naar de Cannes Lions School. Wereldwijd zijn er slechts 30 plaatsen beschikbaar. Dat belooft een unieke ervaring te worden. De winnaar krijgt een speed cursus van 5 dagen aan de Croisette in Cannes en de reis –en verblijfskosten worden vergoed. Inschrijven kan door een self-promo filmpje van 2 minuten in te sturen voor 12 februari 2019.
De andere laureaten maken kans om te zetelen in de shadow jury van de Creative Belgium Awards. Met BENEXT kondigt Creative Belgium dit nieuwe initiatief aan. Voor het eerst dit jaar zal tijdens de juryweek van de Creative Belgium Awards elke jury enkele studenten de kans geven om mee te komen luisteren. Een zeer waardevol initiatief; de new kids on the block krijgen waardevolle inzichten mee tijdens een juryweek, vlak voor ze onze creative industrie instappen. Alle deelnemers van BENEXT ontvangen in september een exemplaar van THE BOOK 2019, een naslagwerk van het meest bekroonde werk van 2018 (op 24 mei worden de Creative Belgium Awards uitgereikt in het casino van Knokke).

Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]

Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]


