Creative Belgium op koers

Creative Belgium heeft met de afsluiting van het eerste kwartaal een status opgemaakt. De organisatie telt vandaag 453 leden, wat een stijging betekent van meer dan 30% tegenover begin 2015. Isabel Van den Broeck en Greet Wachters zijn als managementteam gestart in oktober 2014 en ze gaven zichzelf drie jaar om hun plan op de rails te zetten. De ambitie die toen uitgesproken werd was om tegen eind 2017 500 leden te hebben als organisatie: door de huidige leden nog meer te erkennen en valoriseren, door de jongere generatie aan te spreken en te betrekken, door een actief programma voor studenten op te zetten en door het omarmen van de disciplines design en interactive.
De organisatie verwelkomt dit jaar drie nieuwe corporate members: &KOO, Darwin en De Vloer. Vanaf 2016 wordt aan de corporate members gevraagd actiever mee te besturen en hun stem uit te brengen tijdens de algemene vergadering. Op 16 juni zal de algemene vergadering plaats vinden, waar de leden de jaarcijfers van 2015 zullen aanvaarden en het plan voor 2016 moeten goedkeuren. Het ziet ernaar uit dat Creative Belgium op kruissnelheid zit en de ambities van het dagelijks bestuur krijgen steeds meer vorm in concrete acties en activiteiten. Nu is het vooral uitkijken naar 27 mei, wanneer de CCB Awards 2016 uitgereikt worden...
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]