The Club is dead, long live the club! Terwijl enkelingen nog spreken over CCB, bestaat het merk Creative Belgium ondertussen tien jaar en heeft het zijn stempel gedrukt op vele initiatieven, evenementen en zelfs een school. Het team zet zich nu klaar voor de toekomst. Amber van Elk vult sinds september een nieuwe rol in als head of operations waarin ze verantwoordelijk is voor de dagelijkse werking en een belangrijke bijdrage zal leveren aan de groei en ontwikkeling van Creative Belgium en de ondersteuning van de sector.
“Na vijf jaar bij Creative Belgium, kijk ik met dankbaarheid terug op alles wat ik heb geleerd en de kans die ik heb gekregen om deel uit te maken van deze sterke community. Het is enorm inspirerend om dagelijks omringd te zijn door creativiteit. In mijn rol als head of operations wil ik Creative Belgium verder versterken en laten groeien. Deze mijlpaal had ik niet kunnen bereiken zonder de steun en begeleiding van Isabel. Ik ben haar enorm dankbaar voor het vertrouwen dat ze in mij heeft gesteld. Ze heeft me niet alleen professioneel, maar ook persoonlijk doen groeien. Ook bedankt aan de board voor de kansen en het vertrouwen. Ik ben klaar om samen nog grotere stappen te zetten,” reageert Amber van Elk.
“Deze beslissing weerspiegelt Ambers loyaliteit, moed en authenticiteit, die cruciaal zijn voor het versterken van Creative Belgium. Amber gaat met vastberadenheid en openheid uitdagingen aan en bevordert een sfeer van integriteit en samenwerking, waarvoor ik haar enorm dankbaar ben,” klinkt het bij Isabel Van den Broeck.
Lynn Van den Zegel is afgelopen zomer gestart als office & community manager en zal verantwoordelijk zijn voor het vlotte verloop van lidmaatschappen, ticketing en andere operationele taken. Van den Zegel zal ook een groot deel van haar tijd investeren in de volgende generatie. Ze onderhoudt het contact met scholen en universiteiten, en zal haar expertise inzetten ter ondersteuning van de Creative Belgium School, het nieuwe postgraduaat.
“Lynn heeft in haar korte periode bij ons al bewezen een waardevolle aanwinst te zijn voor ons team. We geloven dat haar inzet ons zal helpen om onze dagelijkse werking efficiënter te maken, haar betrokkenheid bij scholen en haar steun voor de Creative Belgium School onderstrepen dan weer het belang dat we hechten aan de ontwikkeling van jong talent in de creatieve sector. Ik ben super enthousiast over de toekomst en met dit trio, gesteund door een fantastische board, zullen we ons nog meer inzetten om de sector zo goed mogelijk te ondersteunen,” besluit Isabel Van den Broeck.
PR ACCOUNT MANAGER - Walkie Talkie
JOIN WALKIE TALKIE AS A PR ACCOUNT MANAGER Walkie Talkie is a creative […]
Internationale Marketing Manager - Herock
DE TIJD DAT WERKKLEDING EN VEILIGHEIDSSCHOENEN ALLEEN MAAR FUNCTIONEEL HOEFT TE ZIJN IS […]
Account Executive - Advertype
Hybride (Boortmeerbeek) Fulltime - monday to friday Are you our type? […]