Van vrijdag 18 tot en met donderdag 24 december is het zover. Die ene, hartverwarmende week op het jaar vol mooie initiatieven: De Warmste Week. Ook Creative Belgium wil zich van haar warmste kant laten zien en lanceert daarom, samen met Make a Mark Brussels, de ‘Make-a-Thon’: een tien uur durende marathon ten voordele van lokale goede doelen.
Concreet is Creative Belgium op zoek naar professionele ontwerpers, ontwikkelaars, copywriters, videomakers en andere creatievelingen om samen één dag, op 19 december bij de VRT, werk te leveren voor het goede doel. Meedoen kan via dit deelnameformulier.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]
ACCOUNT EXECUTIVE - LIQUID BRUGGE
We zijn op zoek naar een account executive om ons commerciële team te […]