- 17/10/2024 14:30
- Locatie: Fosbury & Sons Alfons, Groot-Bijgaarden Datum: 17/10/2024
Creative Belgium organiseert op 17 oktober "Creativity Decoded", een boeiende namiddag waar de organisatie zal reflecteren op wat award-winning werk geweldig werk maakt, welke inzichten de slimste campagnes van dit jaar hebben opgeleverd, hoe je een langetermijnrelatie met een klant kunt opbouwen en waarom we craft nooit mogen vergeten.
Deel 1 heet “Happy Marriages” Het is een succesformule die we al eerder gezien hebben bij Creative Belgium, in 2018 stonden Lidl, Klara, Ikea en Telenet op het podium.
“Het is belangrijk voor agentschap en adverteerder om te leren hoe we creatieve moed in ons dagelijks denken kunnen integreren.Straf en effectief werk is vaak een combinatie van fantastische mensen, geweldige adverteerders en het gezamenlijk streven naar anders denken. Een uitdaging. Want gedurfde ideeën moeten vaak een iets langere weg afleggen en geraken moeilijker goedgekeurd. De moeilijkste taak is misschien niet zozeer het bedenken van concepten en ideeën, maar die ideeën omarmen en erop intekenen,” vertelt Isabel Van den Broeck, MD van Creative Belgium.
Creative Belgium laat de volgende winnaars van CBA24 aan het woord:
Vanden Borre & LDV United
Caroline Petit & Tom Thijs
OVK & Happiness
An Vandeborne & Karen Corrigan
Jupiler & BBDO
Patricia Van De Kerckhove & Frederik Clarysse
Deel 2 “You be the judge!” is een interactieve workshop, waarin Arif Haq zijn “Creative Ladder” met ons deelt, een evaluatietool dat door de grootste merken ter wereld wordt gebruikt. Iedereen krijgt de kans om dit in de praktijk te brengen tijdens een live scoresessie waarbij het publiek de jury is.
Tickets
https://pierrot.io/creative-belgium/creativity-decoded
Leden van Creative Belgium
Regular - € 95 (excl VAT)
Young Professionals (-30y) - € 75 (excl VAT)
Niet-leden
Regular - € 190 (excl VAT)
Young Professionals (-30y) - € 150 (excl VAT)
Waarom deelnemen?
- Kijk naar award-winning voorbeelden om te ontdekken wat geweldig werk is
- Leer wat creatieve moed echt betekent voor merken
- Ontdek merkplatforms die een echte commerciële impact op het bedrijf blijken te hebben
- Leer hoe je gedurfde creatieve stappen zet met je klanten
Voor wie?
Iedereen die betrokken is bij het genereren van ideeën. Creatieven, merken, strategen en iedereen die zijn vermogen om creativiteit in zijn dagelijks werk te brengen wil aanscherpen.
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]
Account Manager - RMB
Wij zijn op zoek naar een Account Manager Wij zoeken een Account Manager […]