Crowdfunding Award voor app die reclame kiest...

Reclame-app Trimiday wint brons bij de Start it @KBC - Bolero Crowdfunding Award. Start-up Turbulent is de winnaar, zilver is voor INGA Wellbeing. Die prijzen werden gisteravond uitgereikt op Demo Day, de pitchwedstrijd tijdens het and& summit & festival in Leuven. Oprichter Jasper Verreydt van Turbulent ontving 10.000 euro, een plaats bij accelerator Start it @KBC en strategische consultancy door Accenture. Met zijn sterke pitch overtuigde hij een publiek van 450 investeerders en gevestigde ondernemers.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]