Op 23 september 2019 bestaat Custom Regie zijn tiende verjaardag. Custom Regie positioneert zich van bij de oprichting als reclameregie voor merken en media. "Onze waarden zijn nooit veranderd, samengevat in onze baseline 'Selling Qualified Audience Solutions'," zegt Thierry Magerman van Custom Regie. "Wij houden van merken, slimme strategieën, creatieve ideeën die gebaseerd zijn op de eenvoud, geloofwaardigheid en emotionele begeerte die ze bieden. Natuurlijk: in 10 jaar tijd is onze governance business veranderd. Ikea, Brico, Knokke-Heist, Scabal, BeTv, Puilaetco, KBC, Rabobank, Michelin, Sodexo hebben ons bedrijf gepositioneerd.
PUB, MediaSpecs, Droh! me, Couleur Café bestendigt het vandaag, via andere distributiekanalen, andere methodes, andere tarieven en andere aankopen. We hebben ons aangepast, soms hebben we ook dingen uitgevonden of gecreëerd." Custom Regie had bij al die opdrachten naar eigen zeggen altijd de begrippen "de geur van inkt" en de "positieve redactionele context" voor ogen, al zijn die begrippen nu verveld tot bijvoorbeeld "Print Power" en "Content Marketing".

Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]

Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]




