Custom Regie bouwt feestje

Op 23 september 2019 bestaat Custom Regie zijn tiende verjaardag. Custom Regie positioneert zich van bij de oprichting als reclameregie voor merken en media. "Onze waarden zijn nooit veranderd, samengevat in onze baseline 'Selling Qualified Audience Solutions'," zegt Thierry Magerman van Custom Regie. "Wij houden van merken, slimme strategieën, creatieve ideeën die gebaseerd zijn op de eenvoud, geloofwaardigheid en emotionele begeerte die ze bieden. Natuurlijk: in 10 jaar tijd is onze governance business veranderd. Ikea, Brico, Knokke-Heist, Scabal, BeTv, Puilaetco, KBC, Rabobank, Michelin, Sodexo hebben ons bedrijf gepositioneerd.
PUB, MediaSpecs, Droh! me, Couleur Café bestendigt het vandaag, via andere distributiekanalen, andere methodes, andere tarieven en andere aankopen. We hebben ons aangepast, soms hebben we ook dingen uitgevonden of gecreëerd." Custom Regie had bij al die opdrachten naar eigen zeggen altijd de begrippen "de geur van inkt" en de "positieve redactionele context" voor ogen, al zijn die begrippen nu verveld tot bijvoorbeeld "Print Power" en "Content Marketing".
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]