Op 23 september 2019 bestaat Custom Regie zijn tiende verjaardag. Custom Regie positioneert zich van bij de oprichting als reclameregie voor merken en media. "Onze waarden zijn nooit veranderd, samengevat in onze baseline 'Selling Qualified Audience Solutions'," zegt Thierry Magerman van Custom Regie. "Wij houden van merken, slimme strategieën, creatieve ideeën die gebaseerd zijn op de eenvoud, geloofwaardigheid en emotionele begeerte die ze bieden. Natuurlijk: in 10 jaar tijd is onze governance business veranderd. Ikea, Brico, Knokke-Heist, Scabal, BeTv, Puilaetco, KBC, Rabobank, Michelin, Sodexo hebben ons bedrijf gepositioneerd.
PUB, MediaSpecs, Droh! me, Couleur Café bestendigt het vandaag, via andere distributiekanalen, andere methodes, andere tarieven en andere aankopen. We hebben ons aangepast, soms hebben we ook dingen uitgevonden of gecreëerd." Custom Regie had bij al die opdrachten naar eigen zeggen altijd de begrippen "de geur van inkt" en de "positieve redactionele context" voor ogen, al zijn die begrippen nu verveld tot bijvoorbeeld "Print Power" en "Content Marketing".
DIENSTHOOFD ART DIRECTOR bij Stad Genk
Jobomschrijving Als Art Director heb je oog voor detail en zie je ook […]
EXPERT COMMUNICATIEADVISEUR bij Stad Genk
Jobomschrijving Als Expert Communicatieadviseur ben je het eerste aanspreekpunt voor alle marketing- en […]
ART DIRECTOR bij Choco
Als Art Director sta je voor sterke creatieve concepten en prachtige designs, online […]
Project Manager - Digital Producer bij Happiness
At Happiness Anywhere / BLISS, we are looking for new talent to strengthen […]