Op 23 september 2019 bestaat Custom Regie zijn tiende verjaardag. Custom Regie positioneert zich van bij de oprichting als reclameregie voor merken en media. "Onze waarden zijn nooit veranderd, samengevat in onze baseline 'Selling Qualified Audience Solutions'," zegt Thierry Magerman van Custom Regie. "Wij houden van merken, slimme strategieën, creatieve ideeën die gebaseerd zijn op de eenvoud, geloofwaardigheid en emotionele begeerte die ze bieden. Natuurlijk: in 10 jaar tijd is onze governance business veranderd. Ikea, Brico, Knokke-Heist, Scabal, BeTv, Puilaetco, KBC, Rabobank, Michelin, Sodexo hebben ons bedrijf gepositioneerd.
PUB, MediaSpecs, Droh! me, Couleur Café bestendigt het vandaag, via andere distributiekanalen, andere methodes, andere tarieven en andere aankopen. We hebben ons aangepast, soms hebben we ook dingen uitgevonden of gecreëerd." Custom Regie had bij al die opdrachten naar eigen zeggen altijd de begrippen "de geur van inkt" en de "positieve redactionele context" voor ogen, al zijn die begrippen nu verveld tot bijvoorbeeld "Print Power" en "Content Marketing".
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]