cvo MIRAS heeft in samenwerking met Hurae een nieuwe mediacampagne gelanceerd, met actrice Maaike Cafmeyer als gezicht, om hun vernieuwde ICT-cursussen voor het onderwijs onder de aandacht te brengen. De campagne, gefinancierd met Digisprong-middelen, richt zich op het versterken van digitale vaardigheden bij leerkrachten.
In een snel digitaliserende wereld is het cruciaal dat leerkrachten mee kunnen. Met deze campagne willen cvo MIRAS en Hurae leerkrachten aansporen om hun digitale kennis uit te breiden via korte praktijkgerichte ICT-cursussen of volledige opleidingstrajecten die leiden tot een certificaat.
"Digitale geletterdheid is essentieel voor elke leerkracht," zegt cvo MIRAS. "Met deze nieuwe cursussen willen we leerkrachten klaarstomen voor de toekomst."
Het aanbod omvat trainingen in AI, sociale media, en ICT-tools voor in de klas. De cursussen zijn flexibel en online te volgen, met extra ondersteuning voor scholen via op maat gemaakte workshops. Deze initiatieven zijn een antwoord op de groeiende nood aan digitale vaardigheden in het onderwijs en worden ondersteund door het Europese DigCompEdu-raamwerk.
De campagne, met drie korte video's, wordt breed verspreid via sociale media, in de hoop een groot aantal leerkrachten te bereiken en hen te inspireren om hun digitale vaardigheden naar een hoger niveau te tillen.
Dit bericht op Instagram bekijken
Dit bericht op Instagram bekijken
Dit bericht op Instagram bekijken
Credits:
Klant: cvo MIRAS
Agency: Hurae
Creative directors: Hannes Coudenys, Vincent Schroeven
Video: Louk Voncken, Vincent Schroeven
Productie: Helena Schotte