We schreven hier vrijdag al over Black Friday (dat het hele weekend duurde). En vandaag is het natuurlijk Cyber Monday! Dat verleidde Delhaize tot een Cyber Monday-actie op e-shop www.delhaize.be, een event dat live ging in de belangrijkste Belgische treinstations. Cyber Monday volgt het traditionele concept van Black Friday, maar dan online. Een hele dag lang kunnen reizigers en voorbijgangers exclusief profiteren van een uitzonderlijk aanbod van 70% korting op maar liefst 24 producten die ze rechtstreeks kunnen ontdekken en bestellen op de interactieve Create & Play-schermen die voor deze gelegenheid zijn aangekleed in de kleuren van Delhaize. De 10 schermen zijn te vinden in de grootste Belgische stations in Brussel, Antwerpen, Gent en Namen.
Deze actie vindt plaats vandaag 28 november en is het resultaat van een samenwerking tussen Delhaize, Outdoor Services, Initiative, Air, Boondoggle, Blue 2 Purple, Publifer en Clear Channel. Nou moe!
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Vacature Junior Art Director - Bridgeneers
Bridgeneers is op zoek naar een Junior Art Director om ons creatieve team […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]