Communiceren zonder mensen lastig te vallen, het wordt elke dag moeilijker. Sommige mensen voelen zichzelf beledigd wanneer bedrijven, overheden of woordvoerders de dingen bij hun naam noemen, anderen wanneer tradities moeten worden gewijzigd vanwege politieke correctheid. Wordt de druk van politieke correctheid de censuur van de 21e eeuw? Werken we meer voor een massa aan reacties dan voor onze klanten? En zijn we nog steeds in staat om te vertellen wat we eigenlijk willen zeggen? Of vermijden we elke mogelijke discussie, die misschien moeilijk in toom te houden is vanwege de impact en snelheid van sociale media. Op 27 november 2018 zal C² tijdens zijn Communication Summit 2018 focussen op content, doelgroepen in communicatie en verschillende platforms die zeer interactieve communicatie en opinievorming in de praktijk brachten. De summit vindt plaats bij ING Brussels, inschrijven kan via de website van C².
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]