d-artagnan en James Cooke zoeken pro’s voor Alpro
De productiesite van Alpro in Wevelgem zoekt 100 nieuwe medewerkers. Niet makkelijk in een regio waar er bijna geen werkloosheid is, maar James Cooke weet er wel raad mee. Vorige week lanceerde het Brugse communicatiebureau d-artagnan de campagne ‘Word de pro in Alpro’. De lanceringsvideo met een sympathiek stuntelige James Cooke in de hoofdrol werd meteen een hit op sociale media.
Binnenkort is de campagne ook in de cinema te zien, en met twee extra video’s adverteert Alpro verder op Facebook en Instagram. De baseline ‘word de pro in Alpro’ blinkt ondertussen ook al op de gevel van het 45 meter hoge magazijn langs de E403.
https://vimeo.com/295761101
https://vimeo.com/295761847
https://vimeo.com/295762090
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]
ACCOUNT EXECUTIVE - LIQUID BRUGGE
We zijn op zoek naar een account executive om ons commerciële team te […]
Account Manager bij AdSomeNoise
Got the commercial and social spark that ignites opportunities and warms up clients? […]