Een bromfiets die het begeeft, een kopieermachine die blokkeert, en een kapotte koersfiets. Het overkomt Ruth Beeckmans allemaal in een nieuwe rekruteringsvideo voor Unilin. Via verborgen camera gaat ze op zoek naar handige harry’s die haar weer op weg kunnen helpen. En dat is nu net ook waar de fabrikant van onder andere Quick-Step naar op zoek is.
Het gaat goed met Unilin, het bedrijf achter de populaire vloerbekleding, isolatiematerialen en panelen. Maar in Waregem, een regio met een bijzonder lage werkloosheidsgraad, is het niet evident om nieuwe medewerkers te vinden. Daarom zet Unilin de grote kanonnen in: Ruth Beeckmans trekt de straat op met een verborgen camera op zoek naar voorbijgangers die van aanpakken weten. Met deze video breit d-artagnan een vervolg aan een reeks originele rekruteringscampagnes van de voorbije twee jaar.
Credits
Advertising agency: d-artagnan
Art Director: Jeff Houwen
Copywriter: Frederick Morel
Creative Director: Geert Wolfs
Account Manager: Brecht Leman
Productie: Lieselot Dejonghe (Clementine Productions)
Website: jobs.unilin.com