D-artagnan is trots op team Orange

Bij Orange draait alles om de mensen, dus waarom dan niet hun employer brand? Met Proud to Be Orange maakt D-artagnan een sympathieke campagne die 100% op de medewerkers zelf gebaseerd is.
Kan je aan je eigen neus likken? Wat is je favoriete dessert? Hou je van verkleedfeestjes? Via een op maat gemaakt digitaal platform kwam d-artagnan van alles over de medewerkers te weten. Via teasende on- en offline interne communicatie werden de thuiswerkers en medewerkers in de shops opgeroepen om de vragen massaal in te vullen.
De resultaten vormden de basis van een campagnevideo in samenwerking met productiehuis Wenneker en regisseur Hyun Lories. Met 100% correcte cijfers en eigen medewerkers in de hoofdrol. De collega’s schitteren ook op de campagnevisuals, gefotografeerd door Karel Duerinckx.
De campagnevideo en -beelden worden de komende weken gecommuniceerd via sociale media, Google en online bannering. Wie een klik voelt met het team van Orange kan doorklikken naar proudtobeorange.be: een website die zich vanzelf aanpast aan jouw voorkeuren.
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]