Bij Orange draait alles om de mensen, dus waarom dan niet hun employer brand? Met Proud to Be Orange maakt D-artagnan een sympathieke campagne die 100% op de medewerkers zelf gebaseerd is.
Kan je aan je eigen neus likken? Wat is je favoriete dessert? Hou je van verkleedfeestjes? Via een op maat gemaakt digitaal platform kwam d-artagnan van alles over de medewerkers te weten. Via teasende on- en offline interne communicatie werden de thuiswerkers en medewerkers in de shops opgeroepen om de vragen massaal in te vullen.
De resultaten vormden de basis van een campagnevideo in samenwerking met productiehuis Wenneker en regisseur Hyun Lories. Met 100% correcte cijfers en eigen medewerkers in de hoofdrol. De collega’s schitteren ook op de campagnevisuals, gefotografeerd door Karel Duerinckx.
De campagnevideo en -beelden worden de komende weken gecommuniceerd via sociale media, Google en online bannering. Wie een klik voelt met het team van Orange kan doorklikken naar proudtobeorange.be: een website die zich vanzelf aanpast aan jouw voorkeuren.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]