d-artagnan ontwikkelt de eerste Digital Recruiter

Niemand solliciteert graag. Dus hoe zorg je ervoor dat zo’n gesprek snel, makkelijk en helemaal stressloos kan verlopen? Voor Alpro ontwikkelde D-artagnan ‘The Digital Recruiter’: een Facebookbot met het gezicht van James Cooke. Gewoon even reageren met ‘James’ onder de Facebookpost op de Alpro-pagina en virtuele James nodigt je uit voor een gesprek.
D-artagnan voorzag de bot van een uitgebreid scenario vol mogelijkheden en wendingen. Het resultaat? Een uniek en persoonlijk jobinterview dat zowel een leuke ervaring als een kwalitatief gesprek is. In dezelfde tijd die een HR-manager nodig heeft om 30 sollicitanten te zien, screende de bot er meer dan 400. Zo komt er heel wat waardevolle tijd vrij op het werk. In 30 dagen deden meer dan 1200 mensen mee aan het selectieproces. En dat vanuit hun luie zetel.
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]
Account Manager - RMB
Wij zijn op zoek naar een Account Manager Wij zoeken een Account Manager […]