De prestigieuze Londense uitgeverij Bloomsbury pakt uit met de nieuwste editie van het Epica Book. Het boek van de internationale wedstrijd voor creatieve communicatie Epica heeft 400 pagina's creatieve inspiratie te bieden. Het stelt alle winnaars én de best geklasseerde kandidaten voor, maar brengt ook exclusieve interviews met de winnaars van de Grand Prix. Het belooft een blik achter de schermen van het creatief proces.
De introductie is geschreven door Matt Eastwood, Worldwide Chief Creative Officer van J. Walter Thompson. "De prijzen vieren de nieuwsgierigheid," schrijft hij onder meer. "Het ingezonden werk wordt geschreven door journalisten. Het vak van die mensen vereist van hen dat ze voortdurend nieuwsgierig blijven."
Het Epica Book is verkrijgbaar via de site van de Epica Awards, Bloomsbury maar is ook wereldwijd te koop bij boekwinkels gespecialiseerd in kunst en design. Het Epica Book brengt naar goede gewoonte niet alleen interviews met de winnaars van de Grand Prix, maar ook interviews met toonaangevende reclamemakers zoals David Lubars, chairman and chief creative officer van BBDO, Ben Tollett, executive creative director van Adam&eveDDB, Malcolm Poynton, global chief creative officer van Cheil, Masato Kosukegawa, creative director van Shiseido, Francesco Bestagno, creative director van Demner, Merlicek & Bergmann en Bas Korsten, executive creative director van J. Walter Thompson Amsterdam.
Epica werd opgericht in 1987. Het is de enige reclamewedstrijd ter wereld waar journalisten gespecialiseerd in reclame, reclame en marketing de prijzen toekennen. De journalisten komen uit de hele wereld. Epica schakelt zo een onafhankelijke jury in. Voor ons land is PUB de enige partner.
Epica startte als de eerste Europese reclamecompetitie maar is momenteel een internationale wedstrijd die de beste creativiteit over de landsgrenzen heen beloont en bekroont. Duizenden kandidaten nemen eraan deel. Ze komen uit meer dan 70 landen.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]