Om hun tienjarig bestaan te vieren én hun trouwe klanten te bedanken, heeft autofabrikant Dacia de community #WeAreDacia opgericht: een platform vol gekke verhalen, anekdotes en herinneringen van Dacia-eigenaars. De autofabrikant zal elke week de leukste inzendingen selecteren en publiceren, en zal ook telkens een verhaal van de week online zetten. #WeAreDacia komt er vooral naar aanleiding van de al actieve community op de Facebookpagina van Dacia Belux. Met het nieuwe platform, dat werd opgericht door social media bureau Dorst & Lesser, wil de autofabrikant de betrokkenheid tussen het merk en haar bestuurders nu nog meer vergroten.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]