Dacia richt platform op voor trouwe klanten

Om hun tienjarig bestaan te vieren én hun trouwe klanten te bedanken, heeft autofabrikant Dacia de community #WeAreDacia opgericht: een platform vol gekke verhalen, anekdotes en herinneringen van Dacia-eigenaars. De autofabrikant zal elke week de leukste inzendingen selecteren en publiceren, en zal ook telkens een verhaal van de week online zetten. #WeAreDacia komt er vooral naar aanleiding van de al actieve community op de Facebookpagina van Dacia Belux. Met het nieuwe platform, dat werd opgericht door social media bureau Dorst & Lesser, wil de autofabrikant de betrokkenheid tussen het merk en haar bestuurders nu nog meer vergroten.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]