
Om de lancering van een nieuwe promotiewebsite aan te kondigen, stuurde VLAM bloemkolen naar haar stakeholders.
Daddy Kate vernieuwde en lanceerde de promotiewebsite rechtvanbijdeboer.be na een competitie. Via deze website maakt VLAM het kopen van verse producten, direct bij de producent, stukken eenvoudiger. Rechtvanbijdeboer.be verzamelt alle verkooppunten in Vlaanderen en Brussel op één centrale plek en toont met een druk op de knop de verkooppunten van een bepaalde buurt of regio.
De vernieuwing brengt voornamelijk een frissere en gebruiksvriendelijkere lay-out met zich mee. Ook de zoekmachine onderging een onderhoud en werkt nu veel optimaler. Daarnaast bevat rechtvanbijdeboer.be ook een kalender met seizoensproducten en een activiteitenkalender van de producten. Om de wedergeboorte van de nieuwe rechtvanbijdeboer.be-website feestelijk in te huldigen en onder de aandacht te brengen, werden de producenten getrakteerd op een symbolische bloemkool.
Verbuiksonderzoek, in opdracht van VLAM, toont dat de Vlaming fan is van korteketenproducten. 70% van de aankopen in België worden zelfs in Vlaanderen gedaan. In 2015 steeg de rechtstreekse verkoop in onze regio met 2,6%, en deed 1 Vlaming op 5 al eens een aankoop in de korte keten. Vooral fruit, groenten en aardappelen zijn populair, maar ook vlees en zuivel worden regelmatig gekocht.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]