Daddy Kate haalt rechtvanbijdeboer.be uit de bloemkolen


Om de lancering van een nieuwe promotiewebsite aan te kondigen, stuurde VLAM bloemkolen naar haar stakeholders.
Daddy Kate vernieuwde en lanceerde de promotiewebsite rechtvanbijdeboer.be na een competitie. Via deze website maakt VLAM het kopen van verse producten, direct bij de producent, stukken eenvoudiger. Rechtvanbijdeboer.be verzamelt alle verkooppunten in Vlaanderen en Brussel op één centrale plek en toont met een druk op de knop de verkooppunten van een bepaalde buurt of regio.
De vernieuwing brengt voornamelijk een frissere en gebruiksvriendelijkere lay-out met zich mee. Ook de zoekmachine onderging een onderhoud en werkt nu veel optimaler. Daarnaast bevat rechtvanbijdeboer.be ook een kalender met seizoensproducten en een activiteitenkalender van de producten. Om de wedergeboorte van de nieuwe rechtvanbijdeboer.be-website feestelijk in te huldigen en onder de aandacht te brengen, werden de producenten getrakteerd op een symbolische bloemkool.
Verbuiksonderzoek, in opdracht van VLAM, toont dat de Vlaming fan is van korteketenproducten. 70% van de aankopen in België worden zelfs in Vlaanderen gedaan. In 2015 steeg de rechtstreekse verkoop in onze regio met 2,6%, en deed 1 Vlaming op 5 al eens een aankoop in de korte keten. Vooral fruit, groenten en aardappelen zijn populair, maar ook vlees en zuivel worden regelmatig gekocht.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]