Dagbladpers blijft het goed doen

Denieuwe Kaderledenstudie van 2012 bevestigt de trage uitholling van de papieren pers maar suggereert tegelijk dat een krant in de hand nemen voor bedrijfsleiders een belangrijke reflex blijft om zich te informeren over hun sector maar ook over de actualiteit in het algemeen. Aan Franstalige zijde blijft Le Soir de populairste krant voor deze doelgroep. La Libre Belgique presteert beter dan l'Echo als we het publiek van de papieren en de online versies samentellen. Aan Nederlandstalige zijde delen De Tijd en De Standaard de plaats van meest gelezen dagblad. Bij de tijdschriften is de Roulartagroep marktleider dankzij Trends/Trends-Tendances, Knack en Le Vif. En voor de Nederlandstalige kaderleden tot slot is radio het populairste medium.
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]
Account Manager - RMB
Wij zijn op zoek naar een Account Manager Wij zoeken een Account Manager […]
Sales Manager Digital Solutions - Ads & Data
We zijn namelijk opzoek naar een Sales Manager Digital Solutions. Ads & Data, de […]