Voor veel mensen is 1 september de échte start van het nieuwe jaar. Om te vieren dat we er vandaag met z’n allen weer invliegen, bedachten De Vloer en Eén #dagéén, een buitengewone start van het gewone leven.
De eerste campagne van het Antwerpse communicatiebureau voor Eén bestaat uit een reeks activaties boordevol Eén-gezichten. Kleine verrassingen om de Vlaming een vliegende start van het gewone leven te geven. Zo werden er deze ochtend al meer dan 2.000 fans wakker gebeld met een grappige, persoonlijke wake up call van Danira Boukhriss en Philippe Geubels.
Op het programma staat vandaag verder nog onder andere een verrassend luxueuze busdienst voor de werknemers van BASF, Frank Deboosere als treinbegeleider op de lijn Hasselt-Brussel, Jeroen Meus die de eerste schoollunch van kinderen in Leuven een extra touch geeft, en nog veel meer.
Alle activaties van #dagéén zijn te volgen op de Facebookpagina van Eén en op dagéén.be.
Credits
Creatief Directeur: Johan Roelandt
Creatie: Ivo Mertens, Matthias Desmet, Tom De Vriendt, Besarte Ukshinaj, Liesbeth Vandenbergh, Kirsten Ryvers.
Account Management: Carole Michels, Lotte Eeckhout
Client: Olivier Goris, Bob Madou, Dorien Claes, Rebecca Van de Voorde
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Vacature Junior Art Director - Bridgeneers
Bridgeneers is op zoek naar een Junior Art Director om ons creatieve team […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]