Dailymotion en Proximus Skynet pakken uit met verticale reclameformats

Media / News

Dailymotion en Proximus Skynet Advertising breiden hun exclusieve overeenkomst uit die in 2013 werd gesloten voor het commercialiseren van de inventarissen van het videoplatform in België.De reclameregie stelt nu twee nieuwe verticale reclameformats voor, ontwikkeld door Dailymotion.

Met dan 65 miljoen premium instreaminventarissen en 3 miljoen unieke bezoekers breidt Dailymotion zijn activiteiten van verrijkte formats aan een hoog tempo uit in België. "We zijn heel blij dat we de vertrouwensrelatie kunnen voortzetten die we de voorbije zeven jaar met Proximus Skynet Advertising hebben uitgebouwd, en die nog altijd vruchten afwerpt. Vandaag willen merken die bekendheid en groei willen stimuleren, innovatieve en gebruiksvriendelijke ervaringen bieden.De ontwikkeling van de Vertical Vue- en de Preroll Vertical-formats speelt rechtstreeks in op deze uitdagingen en op de nieuwe mobiele gebruiksgewoonten," aldus Thomas Alombert, VP Sales EMEA & JAPAC bij Dailymotion.

Twee nieuwe verticale reclameformats

Dailymotion vult het aanbod van de regie Proximus Skynet Advertising nu aan met twee creatieve reclameformats op maat voor adverteerders die de impact van hun campagnes willen versterken en meer interactie met hun publiek willen genereren. 'Vertical Vue' is een uniek verticaal 'in-content'-format dat werd ontworpen om mediaprestaties (zichtbaarheid en completion) en gebruikerservaring met elkaar te verzoenen.Deze weergave toont na enkele seconden lezen een verticale advertentie naast relevante content. Merken hebben ook de mogelijkheid om hun verticale creaties, die al voor andere platformen, zoals Instagram of Snapchat, werden ontwikkeld, te hergebruiken. Met de 'Vertical Preroll' kunnen verticale creaties op mobiele toestellen worden getoond om de gebruikers een vlotte en optimale ervaring te bieden. Dankzij NROLL, zijn creatieve studio, biedt Dailymotion zijn klanten een gratis omzetting van klassieke spots naar verticale spots.