DALLAS ANTWERP CREËERT EEN GESMEERDE CAMPAGNE VOOR ALPRO

De nieuwe Alpro Smeren met Vezels is niet alleen volledig plantaardig, maar naar eigen zeggen ook nog eens het enige smeerproduct met Nutri-Score A. Goed voor de planeet, en dus ook voor jezelf. Om die boodschap te verkondigen, bedacht Dallas Antwerp een tv-spot met de boodschap ‘om je dag gesmeerd te starten, kan je ook gewoon plantaardig smeren’.
Je hoeft immers geen ijskoude douche te nemen, onmenselijk vroeg op te staan of overdreven te sporten voor de ‘perfecte’ ochtendroutine. Ook met een kleine verandering – door plantaardig te smeren – ben je goed bezig!
Credits
Agency: Dallas Antwerp
Client: Alpro, Vandemoortele
Contact client: Dot Moortgat (Alpro), Frédéric De Jaegere (Vandemoortele) Product: Alpro Smeren met Vezels
Creative Director: Stijn Gansemans
Creative: Anke Suys, Pauline Oppalfens
Online copywriter: Pauline Oppalfens
Account Director: Annelies Florquin
Account Manager: Sanne Heyns
Account Executive: Emma Van Peer Film production: Landvogel
Film Director: Jan Boon
Assistant Director: Soraya Verbeke
Sound Production: House of Media
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]