Dallas Antwerp doet de smaaktest met Vandemoortele

0% additieven, 100% Vandemoortele. De smaak van de nieuwe en gezondere mayonaise van Vandemoortele overtuigde ondertussen al heel veel Belgen. Maar smaakt de mayonaise nu écht beter dan alle favoriete mayomerken van die Belgen? Dallas Antwerp en Vandemoortele lanceerden een smaaktest op grote schaal met als insight: “je hoeft je favoriete mayomerk niet meteen in te ruilen voor Vandemoortele maar test de beide mayo’s eens tegen elkaar en proef het verschil.”
Om die koopdrempel nòg lager te maken betaalt Vandemoortele bovendien de aankoop van je potje mayo terug, in samenwerking met de cashbacktool Hashting worden deze eindejaarsperiode zo duizenden potten mayo verdeeld.
“Met de Hashting-tool en onze campagne op social willen we zoveel mogelijk potten mayonaise in de huishoudens krijgen en zo het vuur aan de schenen leggen van de favoriete merken van de Belgen,” zegt senior brand manager Catherine De Bondt. De campagne loopt enkel via social media vanaf 20 november.
Credits
Client: Vandemoortele
Contact client: Catherine De Bondt, Alice Robberecht
Product: Vandemoortele Mayonaise
Agency: Dallas Antwerp
Creative Director: Stijn Gansemans
Creatives: Sofie Verbruggen, Stijn Gansemans, Paul Popelier
Social Copywriter: Sophie Oome
Social Strategist: An Verlinden
Design: Erika Kongs
Account Manager: Sanne Heyns
Account Director: Annelies Florquin
Film production: Foodphoto
Partner: Hashting
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]