Dallas Antwerp en Indie Amsterdam brengen Grand Optical op sterkte

Het partnership tussen het Belgische bureau Dallas en het Nederlandse bureau Indie zorgt voor een nieuwe merkstrategie en campagne voor de opticienketen Grand Optical in België en Eye Wish in Nederland.
“De campagne ‘JIJ op volle sterkte’ koppelt service, kwaliteit en design aan elkaar. Klanten krijgen na advies van gediplomeerde specialisten de beste oplossing voor hun zicht en dat met een collectie van topdesigner-monturen,” klinkt het bij Dallas.
De campagne voor België en Nederland is van de hand van creative directors en goeie vrienden Stijn Gansemans (Dallas) en Lode Schaeffer (Indie). TV, print, POS en een frisse branding zetten de opticienketen weer helemaal op scherp.
Credits
Client: Grand Optical, Eye Wish
Contact Client B: Marenne Vereecken
Agency: Dallas Antwerp, INDIE Amsterdam
Creative Directors: Stijn Gansemans, Lode Schaeffer
FR copywriter: Paul Servaes
Sr Account Manager: Babs Bautmans
Film production: INDIE Amsterdam, Yvonne Knook
Film Director: Ruben Van Leer
Film DOP: Ezra Reverda
Soundstudio NL: Amp.Amsterdam, The Sonic Branding Company
Soundstudio BE: La Vitta E Media, RAF
CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]