Het partnership tussen het Belgische bureau Dallas en het Nederlandse bureau Indie zorgt voor een nieuwe merkstrategie en campagne voor de opticienketen Grand Optical in België en Eye Wish in Nederland.
“De campagne ‘JIJ op volle sterkte’ koppelt service, kwaliteit en design aan elkaar. Klanten krijgen na advies van gediplomeerde specialisten de beste oplossing voor hun zicht en dat met een collectie van topdesigner-monturen,” klinkt het bij Dallas.
De campagne voor België en Nederland is van de hand van creative directors en goeie vrienden Stijn Gansemans (Dallas) en Lode Schaeffer (Indie). TV, print, POS en een frisse branding zetten de opticienketen weer helemaal op scherp.
Credits
Client: Grand Optical, Eye Wish
Contact Client B: Marenne Vereecken
Agency: Dallas Antwerp, INDIE Amsterdam
Creative Directors: Stijn Gansemans, Lode Schaeffer
FR copywriter: Paul Servaes
Sr Account Manager: Babs Bautmans
Film production: INDIE Amsterdam, Yvonne Knook
Film Director: Ruben Van Leer
Film DOP: Ezra Reverda
Soundstudio NL: Amp.Amsterdam, The Sonic Branding Company
Soundstudio BE: La Vitta E Media, RAF
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]