Het partnership tussen het Belgische bureau Dallas en het Nederlandse bureau Indie zorgt voor een nieuwe merkstrategie en campagne voor de opticienketen Grand Optical in België en Eye Wish in Nederland.
“De campagne ‘JIJ op volle sterkte’ koppelt service, kwaliteit en design aan elkaar. Klanten krijgen na advies van gediplomeerde specialisten de beste oplossing voor hun zicht en dat met een collectie van topdesigner-monturen,” klinkt het bij Dallas.
De campagne voor België en Nederland is van de hand van creative directors en goeie vrienden Stijn Gansemans (Dallas) en Lode Schaeffer (Indie). TV, print, POS en een frisse branding zetten de opticienketen weer helemaal op scherp.
Credits
Client: Grand Optical, Eye Wish
Contact Client B: Marenne Vereecken
Agency: Dallas Antwerp, INDIE Amsterdam
Creative Directors: Stijn Gansemans, Lode Schaeffer
FR copywriter: Paul Servaes
Sr Account Manager: Babs Bautmans
Film production: INDIE Amsterdam, Yvonne Knook
Film Director: Ruben Van Leer
Film DOP: Ezra Reverda
Soundstudio NL: Amp.Amsterdam, The Sonic Branding Company
Soundstudio BE: La Vitta E Media, RAF
Business Development & Online Community Manager bij TADA
WIE ZIJN WE? TADA is een voortdurend groeiend lerend netwerk, dat bekend staat om […]
Market Intelligence Executive (media research) bij VAR
OVER VAR Var, de reclameregie van de VRT, positioneert zich als ‘matchmaker’ voor […]
Expert Business Intelligence bij VAR
OVER VAR Var, de reclameregie van de VRT, positioneert zich als ‘matchmaker’ voor […]
CLIENT SERVICES EXECUTIVE (SALES SUPPORT) bij VAR
Over Var Var, de reclameregie van de VRT, positioneert zich als ‘matchmaker’ voor […]