Dallas Antwerp en Indie Amsterdam brengen Grand Optical op sterkte
Het partnership tussen het Belgische bureau Dallas en het Nederlandse bureau Indie zorgt voor een nieuwe merkstrategie en campagne voor de opticienketen Grand Optical in België en Eye Wish in Nederland.
“De campagne ‘JIJ op volle sterkte’ koppelt service, kwaliteit en design aan elkaar. Klanten krijgen na advies van gediplomeerde specialisten de beste oplossing voor hun zicht en dat met een collectie van topdesigner-monturen,” klinkt het bij Dallas.
De campagne voor België en Nederland is van de hand van creative directors en goeie vrienden Stijn Gansemans (Dallas) en Lode Schaeffer (Indie). TV, print, POS en een frisse branding zetten de opticienketen weer helemaal op scherp.
Credits
Client: Grand Optical, Eye Wish
Contact Client B: Marenne Vereecken
Agency: Dallas Antwerp, INDIE Amsterdam
Creative Directors: Stijn Gansemans, Lode Schaeffer
FR copywriter: Paul Servaes
Sr Account Manager: Babs Bautmans
Film production: INDIE Amsterdam, Yvonne Knook
Film Director: Ruben Van Leer
Film DOP: Ezra Reverda
Soundstudio NL: Amp.Amsterdam, The Sonic Branding Company
Soundstudio BE: La Vitta E Media, RAF
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]
ACCOUNT EXECUTIVE - LIQUID BRUGGE
We zijn op zoek naar een account executive om ons commerciële team te […]
Account Manager bij AdSomeNoise
Got the commercial and social spark that ignites opportunities and warms up clients? […]