Planet Talent, een matchmaker tussen topstarters en bedrijven in ICT, sales en management, kreeg zijn verhaal en werking moeilijk uitgelegd aan hun prospecten en mogelijke kandidaten. En wie beter om dit verhaal uit te leggen dan hun eigen klanten en starters? Dallas Antwerp lanceerde daarom een social campagne met als uitgangspunt een explainer video die de klanten en starters aan het woord liet. Verschillende fragmenten uit de video worden gebruikt om via ads meer awareness te creëren, maar ook via retargeting de doelgroepen verder in de funnel te trekken. Samen met de video werd ook de nieuwe baseline gelanceerd: “Toekomst voor talent. Talent voor toekomst.”
Credits:
Client: Planet Talent
Contact client: Kristel Seymus, Margo Geleyn
Agency: Dallas Antwerp
Creative Director: Stijn Gansemans
Creatives: Paul Popelier, Sofie Verbruggen,
Jan Algoed, Stijn Gansemans
Digital Strategy: Olivier De Laet
Client Service Director: Annelies Florquin
Content & Project Manager: Sofie Papen
Film Production: Jack & Charlie, Sofie Verbruggen
Online Design: Charlotte Dua, Jasper Wouters
Social Media: Suraiya Kienen