De badkamer is de plek waar ‘s ochtends je dag echt begint. Een goed gevoel, of een portie badkamergeluk, is dus cruciaal voor hoe je de rest van de dag beleeft. Het renoveren van je badkamer staat volgens badkamerspecialist Dagmar Buysse gelijk aan het nastreven van dit badkamergeluk. Dallas Antwerp werkte aan deze vernieuwde positionering voor Dagmar Buysse en lanceert die nu via een aanstekelijke radiocampagne en een online campagne. Wat ademt er meer badkamergeluk dan zingen in je badkamer? Voor de gelegenheid geeft Koen Crucke in de radiospot - in zijn badkamer - het beste van zichzelf. Bovendien is er een gekoppelde promo-actie, waarbij elke klant bij aankoop van een nieuwe badkamer een gratis geluidsinstallatie ontvangt. Zo zit er muziek in de start van elke dag!
Technische fiche
Client: Dagmar Buysse
Agency: Dallas Antwerp
Creative Director: Stijn Gansemans
Creatives: Stijn Gansemans, Jan Algoed
Digital Strategy: Olivier De Laet
Account Manager: Alizé Min
Content Manager: Sven Van Herck
Content creation: Sofie Verbruggen, Charlotte Dua, Annelien Boens
Radio production: RAF, La vitta é media
Media: Radio 2, JOEfm, online
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]
ACCOUNT EXECUTIVE - LIQUID BRUGGE
We zijn op zoek naar een account executive om ons commerciële team te […]