Poppy, het nieuwe duurzame carsharing platform gaat vandaag live. Zo staan er 350 splinternieuwe deelwagens klaar als nieuwe mobiliteitsoplossing in Antwerpen. In samenwerking met D’Ieteren biedt Poppy electrisch-of gas aangedreven Volkswagens en Audi’s aan scherpe tarieven per rijminuut, zonder abonnementskosten, parkeerkosten en verborgen kosten. Een mobile app gestuurde applicatie maakt deelrijden bovendien nog makkelijker. Op maandag start ook de campagne op abribus, megaposter, Spotify, flyering, social en online video. Na Antwerpen zullen andere Belgische steden volgen.
Credits:
Client: Poppy
Contact client: Moos Tits, Laurens Plees, Alexander Van Laer
Agency: Dallas Antwerp
Creative Director: Stijn Gansemans
Creation: Paul Popelier, Pieter-Jan Fraussen, Stijn Gansemans
Account Director: Annelies Florquin, Dirk Cassiers
Account Manager: Alizé Min
Digital Strategy: Thierry De Vynck
Design: Anthony Buyssens
Film Production: Landvogel
Audio Production: Studio Helsinki
Photography: Greg Smolders
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]