Dallas en Cornet zijn liever samen

“Sommige woorden komen krachtig binnen, als ge ze niet verpakt in zachte zinnen…” zo luidt de nieuwe campagne van Dallas voor Cornet. Het blond biermerk schakelt een versnelling hoger met een positieve boodschap over verbinding in een televisie- en online reclame, een productie van Landvogel.
“De samenleving is waar mensen vandaag van wakker liggen. Een maatschappij die minder zwart-wit is en méér samenhangt, daar wil Cornet graag toe bijdragen,” aldus Tom Robberechts, brand manager van Cornet. Met een scherpere, geëvolueerde merkidentiteit- en communicatie in de vorm van printvisuals, film, social content en een partnership met De Warmste Week, bevestigt Cornet haar ambitie om nog meer Belgen aan te spreken met een eigentijdse boodschap.
“Als merk willen we altijd een actuele insight vertalen in een relevante positionering. Ons krachtig bier dat tegelijk zacht smaakt sluit perfect aan bij die verbindingsboodschap,” vult Kristof Ampe aan, GM Middle East & Africa van Swinkels Family Brewers en genomineerde voor Marketeer of the Year (vorig jaar werd hij verkozen tot Advertiser Personality of the Year 2018).
De campagne is sinds 5 november op televisie, in print, in POS en ook online te zien. “Sterke merken zeggen niet alleen wie ze zijn, ze bewijzen het ook in de realiteit. Tijdens De Warmste Week van StuBru, zal Cornet dit najaar als mediapartner ook een opvallende brand activation campagne doen,” sluit Stijn Gansemans af, creative partner bij Dallas.
Credits:
Client: Swinkels Family Brewers
Brand: Cornet
Contact client: Tom Robberechts, Kristof Ampe
Agency: Dallas Antwerp
Creative Director: Stijn Gansemans
Copywriter: Stijn Gansemans
Art Director: Stijn Gansemans, Sofie Verbruggen
Copywriter FR: Paul Servaes
Strategy: Olivier De Laet
Content Strategy: Jan Algoed
Client Service Director: Annelies Florquin
Content & Project Manager: Sofie Papen
Social Media Expert: Lislot Saerens
Print design: Erika Kongs
Online design: Charlotte Dua
Photographer: Greg Smolders
Film Production: Landvogel
Film Director: Kurt De Leijer
DOP: David Doom
Executive Producer: Yannick Verdonck
Producer: Jeroen Berx
Jr. Producer: Maud Van Parys
Editor: Sliced
Post production: Glenn Renard
Sound Production: R.A.F., La vita e Media
Media Agency: Mindshare
Media: TV, print, POS, activation, online
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]