Vinaigretteklassiekers als Fijne Kruiden en Honing Mosterd, of vernieuwende smaken als Thousand Islands. Voor iedere gelegenheid – van een nonchalante, snelle lunch tot een uitgebreide, fancy dinner party – heeft Vandemoortele naar verluidt dé perfecte vinaigrette. Die boodschap onderstreept Dallas met de lancering van verschillende #Dressingcodes. Sylvia Ferlin (Brand & Category manager Vandemoortele): “Met deze vinaigrettecampagnespreken we een jonge doelgroep aan, die helemaal thuis is in de wereld van fashion en food. Al zullen de 35-plussers deze kleurrijke TikTok-vibes ook wel smaken.”
In enkele flitsende online video’s leggen ze de link tussen food en fashion door deVandemoortele-vinaigrettes aan #Dressingcodes te koppelen: Smart Casual, Summer Chill,Classy Cool, Tropical Party, Bohemian Chic, ... Geheel in TikTok-stijl transformeren doodgewone ingrediënten en de modellen in een knip in de juiste #Dressingcode. Het resultaat? Een heerlijk slaatje en een smaakvolle look. Stijn Gansemans (Creative Director Dallas): 'Slaatjeslovers doen er alles aan om hun slaatje origineel te 'dressen' en een eigen look te creëren, net zoals ze dat doen voor hun eigen kledinglook. Met deze campagne inspireren we hen om zoveel mogelijk verschillende stijlen uit te proberen.'
De campagne is momenteel te zien op Facebook, Instagram en YouTube.
Credits
Business Development & Online Community Manager bij TADA
WIE ZIJN WE? TADA is een voortdurend groeiend lerend netwerk, dat bekend staat om […]
Market Intelligence Executive (media research) bij VAR
OVER VAR Var, de reclameregie van de VRT, positioneert zich als ‘matchmaker’ voor […]
Expert Business Intelligence bij VAR
OVER VAR Var, de reclameregie van de VRT, positioneert zich als ‘matchmaker’ voor […]
CLIENT SERVICES EXECUTIVE (SALES SUPPORT) bij VAR
Over Var Var, de reclameregie van de VRT, positioneert zich als ‘matchmaker’ voor […]