Meus Signeert, dat is de titel van de nieuwe eindejaarscampagne voor het boek Dagelijkse Kost 2. De uitgever Manteau en Dallas Antwerp bedachten samen met Jeroen Meus een signeer-activatie waarbij het kookboek met persoonlijke handtekening, in geschenkverpakking, als ideaal eindejaarscadeau voorgesteld wordt. Met een online filmpje, een minisite én signeersessies op 5 Vlaamse markten.
Credits:
Client: WPG Uitgevers
Contact client: Marianne De Baere, Ruth Van Ammel, Katrien Peenen
Agency: Dallas Antwerp
Creative Director: Stijn Gansemans
Creation: Stijn Gansemans
Account Director: Annelies Florquin
Account Manager: Alizé Min
Digital Project Manager: Eli Hermans
Digital Production: Dallas Antwerp
Designer: Anthony Buyssens
Film Production: Hotel Hungaria
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]