Een einde breien aan eenzaamheid, dat zou Damart graag doen. Met de langste sjaal van België hoopt het modemerk alvast wat warmte te brengen aan mensen die er behoefte aan hebben. Samen met ambassadrice Ingeborg engageert Damart zich voor De Warmste Week. Daarbij roepen ze alle fans op om mee de langste sjaal van België te breien. Focus Advertising tekende voor de volledige campagne, waaronder een tv-spot van redhead.tv, radiospots van Sonhouse en een social mediacampagne.
Ook Damart vlamt dit jaar mee met De Warmste Week. Het merk wil het taboe rond eenzaamheid doorbreken – 1 op de 2 Belgen voelt zich soms eenzaam – en projecten steunen die mensen helpen om zich verbonden te voelen met onze samenleving.
“We komen in actie tegen eenzaamheid. En dat doen we graag op een manier die helemaal bij ons past, door warmte te geven. In negentig dagen willen we de langste sjaal van België creëren, door alle ingezonden sjaals met elkaar te verbinden. Zo kunnen we letterlijk en figuurlijk heel wat warmte schenken. We tellen al af naar De Warmste Week op ’t Zand in Brugge,” zegt Filiep Blontrock, managing directeur bij Damart.
PR ACCOUNT MANAGER - Walkie Talkie
JOIN WALKIE TALKIE AS A PR ACCOUNT MANAGER Walkie Talkie is a creative […]
Internationale Marketing Manager - Herock
DE TIJD DAT WERKKLEDING EN VEILIGHEIDSSCHOENEN ALLEEN MAAR FUNCTIONEEL HOEFT TE ZIJN IS […]
Account Executive - Advertype
Hybride (Boortmeerbeek) Fulltime - monday to friday Are you our type? […]