Danone en Native Nation lanceren smakelijke Instagram face filter

De eerste vegan Danio kwam deze zomer op de Belgische markt, want het plant-based dieet is here to stay. Met twee nieuwe smaken speelt Danio in op deze groeiende vraag zonder verlies aan hun typische romige smaak. Bovendien past dit volledig in de visie van moederbedrijf Danone: “One Planet. One Health.”
Native Nation werkte een campagne uit met 9 influencers die als één van de eersten de kans kregen om de nieuwe smaken uit te testen en hierover verslag uit te brengen bij hun volgers. Om de zintuigelijke beleving nog te versterken, werd een Instagram face filter ontwikkeld. Roep “Daniooooo!” en kijk wat er gebeurt.
“De influencer campagne van Native Nation brengt de smaak van Danio Vegan visueel tot leven en laat consumenten op hun eigen creatieve manier Danio ontdekken. Wij zijn alvast heel enthousiast,” klinkt het bij Deborah Nilens, brand marketing manager indulgence.

Sales Account Manager - VAR
Sales Account Manager met oog voor het VAR-effect en een hart voor VRT […]

Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]






