Danone en Native Nation lanceren smakelijke Instagram face filter

De eerste vegan Danio kwam deze zomer op de Belgische markt, want het plant-based dieet is here to stay. Met twee nieuwe smaken speelt Danio in op deze groeiende vraag zonder verlies aan hun typische romige smaak. Bovendien past dit volledig in de visie van moederbedrijf Danone: “One Planet. One Health.”
Native Nation werkte een campagne uit met 9 influencers die als één van de eersten de kans kregen om de nieuwe smaken uit te testen en hierover verslag uit te brengen bij hun volgers. Om de zintuigelijke beleving nog te versterken, werd een Instagram face filter ontwikkeld. Roep “Daniooooo!” en kijk wat er gebeurt.
“De influencer campagne van Native Nation brengt de smaak van Danio Vegan visueel tot leven en laat consumenten op hun eigen creatieve manier Danio ontdekken. Wij zijn alvast heel enthousiast,” klinkt het bij Deborah Nilens, brand marketing manager indulgence.
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]