Danone breidt haar dessert-assortiment van Danette uit met een nieuw plantaardig gamma beschikbaar in twee smaken: één op basis van kokosmelk en chocolade en één chocolade met hazelnoot-basis. Danone zet zo in op de groeiende behoefte naar plantaardige alternatieven bij consumenten. Voor de lancering van dit chocoladedessert zette het creative social media bureau Native Nation een groene influencercampagne op.
De nieuwe smaken zijn verkrijgbaar in grote verpakkingen van 400 gram, ontworpen om te delen. Daarom namen ze 9 momblogsters onder de arm en lieten hen als eerste proeven van Danette Plantaardig. Zij vertelden op Instagram over dit nieuwe product.
En omdat we dan toch in ons kot moesten blijven, was een leuke activiteit met de kinderen ook weer mooi meegenomen. Daarom behelsde de campagne ook een familiemoment, waarbij met Danette Plantaardig ook een project ten dienste van de natuur werd opgestart. Met een DIY box kregen de mama’s alle tools in handen om hun Danette pot te hergebruiken na deze helemaal te hebben leeg gelepeld. Met toepasselijke ‘seed cards’, speciaal ontworpen voor Danette Plantaardig, konden ze samen een plantje laten groeien. Elke momblogster kon op het einde van de campagne een DIY box inclusief lekkere Danette Plantaardig weggeven. Zo kunnen nog meer gezinnen Danette Plantaardig leren kennen.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]