Darwin BBDO en Spadel lanceren Spa Reine Subtile

Crea / News

Spa Reine Subtile Darwin Spadel lanceerde Spa Reine Subtile. Dit pure water met een subtiele smaak - zonder calorieën of suikers - vervolledigt het gamma van Spa. Deze niet-bruisende nieuwkomer is beschikbaar in drie fruitige smaken: Framboos-Appel, Limoen-Jasmijn en Sinaasappel-Kardemom.

Om deze nieuwe varianten in de markt te zetten bedacht Darwin BBDO een erg visuele campagne binnen de succesvolle merkstrategie en het bestaande universum van Spa. Want net zoals in de vorige campagnes staan ook nu de natuur, de mens en het natuurlijke water van Spa centraal. “We vertrokken vanuit de puurheid van Spa Reine,” vertelt Séverine Du Champs, group brand manager. “Met natuurlijke beelden en doordachte detailshots tonen we hoe Spa Reine Subtile aan z’n unieke fruitsmaak komt. Het pure van het water en de subtiliteit van de smaak wilden we ook laten terugkomen in onze beeldvoering.”Spa Reine Subtile DarwinNaast de televisiespot, geregisseerd door Dr. Bowman en geproduceerd door Lovo, zal de nieuwe Spa Reine Subtile te ontdekken zijn op 36 men abribus. En ook of Facebook en Instagram zijn originele, op maat gemaakte varianten van het concept terug te vinden.


Credits
Client: Spadel
Contacts: Mélanie Decelle, Séverine Du Champs, Marianne Van Lathem
Agency: Darwin BBDO
Account Team: Hannelore Van Cauwenberghe, Sandra Demblon, Taraneh Ataï Kachoui
Strategy: Karin De Bruyn, Kendy Smits
Creative Director: Raf De Smet, Klaartje Galle
Creation: Mathijs Bettens, Bjorn Blockx, Laurent Van Loon, Johan Verest, Ann Van Triest
Copy FR: Olivier Roland
Design: François Radermecker
Agency Producer: Anna Vanheukelom
Production Company: Lovo
Director: Dr. Bowman
Producer: Bert Brulez
Photography: Jekyll ‘n Hyde