Darwin bevestigt: Beleggen begint bij Baloise

Crea / News

Darwin lanceert een nieuwe campagne voor Baloise Insurance. Daarbij wordt gefocust op het beleggingsaanbod van de verzekeraar. Want hoewel beleggen een interessant alternatief voor het klassieke spaarboekje is geworden, blijft dit voor veel mensen nog nieuw en onbekend terrein. Julie Piessen (Verantwoordelijke campaign management Baloise Insurance): "Met deze campagne speelt Darwin slim in op onze ruime ervaring en sterktes als verzekeraar. Van daaruit, willen we nu ook ons beleggingsaanbod meer in de kijker zetten.”

Jef Raeman (Strategy Director Darwin): “Naast je verzekeren bij Baloise, kan je er ook Beginnen met Beleggen. Vanuit die eenvoudige, maar duidelijke boodschap zijn we vertrokken om een concept neer te zetten dat behoorlijk Bol staat van Begrijpbare Beleggings-alliteraties. Een concept dat bijzonder goed blijft hangen.”

De campagne ging live op 23 mei via nationale radio en een online campagne op diverse mediaplatformen.

Credits

Client: Baloise Insurance – Julie Piessen, Erik Van Goethem

Agency: Darwin

Strategy: Jef Raeman

Digital strategy: Jan Seurinck

Account Team: Hannelore van Cauwenberghe, Taraneh Ataï Kachoui, Louise Steelandt

Creative Director: Koenraad Lefever

Creative Team: Chris Goosens, Robbie Cap, Olivier Roland

Graphic Design: François Radermecker

Sound production: Raygun