Darwin lanceert een nieuwe campagne voor Baloise Insurance. Daarbij wordt gefocust op het beleggingsaanbod van de verzekeraar. Want hoewel beleggen een interessant alternatief voor het klassieke spaarboekje is geworden, blijft dit voor veel mensen nog nieuw en onbekend terrein. Julie Piessen (Verantwoordelijke campaign management Baloise Insurance): "Met deze campagne speelt Darwin slim in op onze ruime ervaring en sterktes als verzekeraar. Van daaruit, willen we nu ook ons beleggingsaanbod meer in de kijker zetten.”
Jef Raeman (Strategy Director Darwin): “Naast je verzekeren bij Baloise, kan je er ook Beginnen met Beleggen. Vanuit die eenvoudige, maar duidelijke boodschap zijn we vertrokken om een concept neer te zetten dat behoorlijk Bol staat van Begrijpbare Beleggings-alliteraties. Een concept dat bijzonder goed blijft hangen.”
De campagne ging live op 23 mei via nationale radio en een online campagne op diverse mediaplatformen.
Credits
Client: Baloise Insurance – Julie Piessen, Erik Van Goethem
Agency: Darwin
Strategy: Jef Raeman
Digital strategy: Jan Seurinck
Account Team: Hannelore van Cauwenberghe, Taraneh Ataï Kachoui, Louise Steelandt
Creative Director: Koenraad Lefever
Creative Team: Chris Goosens, Robbie Cap, Olivier Roland
Graphic Design: François Radermecker
Sound production: Raygun
Business Development & Online Community Manager bij TADA
WIE ZIJN WE? TADA is een voortdurend groeiend lerend netwerk, dat bekend staat om […]
Market Intelligence Executive (media research) bij VAR
OVER VAR Var, de reclameregie van de VRT, positioneert zich als ‘matchmaker’ voor […]
Expert Business Intelligence bij VAR
OVER VAR Var, de reclameregie van de VRT, positioneert zich als ‘matchmaker’ voor […]
CLIENT SERVICES EXECUTIVE (SALES SUPPORT) bij VAR
Over Var Var, de reclameregie van de VRT, positioneert zich als ‘matchmaker’ voor […]