Darwin sluit het Spa-hoofdstuk af met een frisse Spa Touch-campagne. Met deze nieuwe campagne bouwt Darwin verder awareness voor de vernieuwing van het gamma mineraalwaters met een vleugje smaak. Séverine Du Champs, marketingmanager Spa Benelux: "We willen het concept van onze gearomatiseerde waters zonder calorieën nog duidelijker linken aan de categorie van de waters, want voor de consument is dat niet altijd helder. Touch is puur mineraalwater met een klein vleugje smaak, en geen limonade. Daarom vernieuwden we ook de verpakkingen.”
Carl Andry, creative director: “Puur water was het vertrekpunt. We bouwden verder op de campagne voor de mineraalwaters van Spa die de puurheid en de verankering met de Venen sterk neerzette. Dat pure water ontdekt nu het fruit dat voor de frisse verrassende toets zorgt. Een campagne die een mooi evenwicht bewaart tussen het serene van de puurheid en het meer speelse van het fruit.”
De campagne wordt in tv, out of home en online uitgerold.
Credits
Client: Spadel - Mélanie Decelle, Séverine Du Champs, Marjolein Dieleman, Tamara Daumerie
Agency: darwin BBDO - Hannelore Van Cauwenberghe, Sandra Demblon, Taraneh Ataï Kachoui, Juliette Dugardyn, Jolan Lapage
Creative Director: Klaartje Galle, Carl Andry
Creation: Karel Dejonghe, Fabrice Van Hellemont, Mathijs Bettens, Martijn Beckers, Nina Welch, Femke Merens, Olivier Roland, Michel De Schauwer
Graphic design & studio : Francois Radermaeker, Sarah Van Wylick
Agency Producer: Anna Vanheukelom
Production Company: Hamlet – Ruben Goots, director Bram Coppens
Sound & music: Gregory Caron
Photography: Jekyll and Hyde
Kruidvat lanceert nieuwe zomercampagne
Crea / News / Sub
Kruidvat introduceert vanaf maandag 24 juni haar zomercampagne: Goed Voorbereid, Groot Voordeel. Deze […]
READ MOREAt the table kraait ernaar voor GAIA
Crea / News
Elk jaar organiseert GAIA een zomertoer doorheen België om te sensibiliseren rond dierenleed. […]
READ MORESamsung en AdSomeNoise op de golf van de Olympische Spelen voor Galaxy Z Flip6
Crea / Media / News
Als wereldwijde partner van de Olympische Spelen viert Samsung de lancering van de […]
READ MORE