Darwin creëert verwenmomenten a casa

Crea / News

Vorig jaar lanceerden Come a casa en darwin een nieuwe campagne die inspeelde op verschillende ‘a casa momenten.’ De radio- en outdoorcampagne leverde mooie resultaten op en versterkte de koppositie van het merk in mediterrane bereide maaltijden.“Dat succesverhaal willen we dit jaar verderzetten maar dan met het oog op de verdere evolutie van het merk”, zegt Cédric Lemineur, marketingmanager bij Ter Beke. “We hebben Come a casa in een nieuw, lekker jasje gestoptMet een nieuw logo, nieuwe verpakkingen en de uitbreiding van het gamma willen we het merk een nieuw elan geven, zonder onze hero, de lasagne bolognese, uit het oog te verliezen.”

“Met deze campagne bouwen we verder aan een iconisch Belgisch merk”, zegt Klaartje Galle, creative director bij darwin.“Zo laten we in drie toffe spots verschillende situaties zien waarin een comfort- of conveniencemomentje goed van pas komen. Want geef toe, we hebben allemaal wel eens een ‘a casa moment’. Of je nu een baaldag of een hectische werkweek hebt of simpelweg je favoriete reeks wil bingewatchen, de producten van Come a casa zijn lekker, snel klaar en maken je helemaal blij.”

Sinds 4 november wordt de campagne uitgerold in cinema, op televisie en online.

Credits
Client: Come a casa, Ter Beke
Contacts:  Cédric Lemineur, Nathalie Vlaeminck

Agency: darwin – a BBDO boutique
Account Team: Hannelore Van Cauwenberghe, Taraneh Ataï Kachoui
Strategy: Karin De Bruyn 
Creative Director: Klaartje Galle
Creation: Femke Merens, Nina Welch
Copy FR: Olivier Roland
Agency Producer: Anna Vanheukelom

Production company: Lovo Films
Director: Ralf Demesmaeker 
Dop: Sander Vandenbroucke
Producer: Cho Kuo

Sound: Raygun, Peter Baert