darwin en Campus Kulak Kortrijk sloten de deuren

Om de link tussen KU Leuven Campus Kulak Kortrijk en zijn omgeving in de verf te zetten, sloot de campus even de deuren. Rector Marc Depaepe verwoordde dit als volgt: "Een gesloten eigen deur, maar open deur in de stad."
Van 24 tot 28 april vonden de lessen namelijk niet plaats in de traditionele aula’s, maar op boeiende locaties in Kortrijk, van stadhuis tot ziekenhuis, van sportzaal tot boekhandel. De locaties hadden een link met de lessen en gaven een meerwaarde. Alle nieuwsgierigen konden de lessen bijwonen en kennis maken met de campus, de professoren en studentenstad Kortrijk. "Met deze campagne wou Campus Kulak Kortrijk aantonen dat ze geen ivoren toren zijn en nauw verbonden zijn met hun omgeving," zegt Eva Maes, account director bij darwin.
De campagne liep van 24 tot 28 april en werd voornamelijk gecommuniceerd via sociale media en lokale affichage. Credits
Klant:
KU Leuven: Isabelle Van Geet, Nel Bruneel,
Campus Kulak Kortrijk: Lorenzo Parmentier, Josefine Soen
Bureau: darwin
Strategie: Jef Raeman
Creative director: Mateusz Mroszczack
Creative team: Karen Fonteyne - James Gambrill
Account team: Eva Maes - Carolien Keutgens - Marianne Janssens - Lieve Sterckx
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]