Darwin creëerde het merk Infino, het nieuwe kinderbijslagfonds van Acerta en Securex. Door de hertekening van de markt van de kinderbijslagfondsen door de overheid besloten Securex en Acerta een nieuw kinderbijslagfonds op te richten dat zich vanaf januari 2019 rechtstreeks tot de consument zal richten. Darwin werd gevraagd de nieuwe dienst te positioneren en een naam en identiteit te ontwikkelen. Het resultaat: Infino, ‘een nieuw merk dat gezinnen kent, begrijpt en er voor hen is op makkelijke en minder makkelijke momenten. Van de zwangerschap tot de kinderen het huis uit zijn. Een partner die weet dat het perfecte reclamegezinnetje niet bestaat, die met je meevoelt wanneer je in de file staat op weg naar de opvang of wanneer je ontdekt dat je liefste dochter de muur van de keuken beschilderde.’
Infino publiceert binnenkort de resultaten van de ‘Ouders van tegenwoordig enquête’, in samenwerking met De Persgroep en Sudpresse. In die studie peilt Infino naar hoe gezinnen omgaan met tijdsdruk, carrièrestress, verdwijnende me-time en veel meer.
Senior Strategic Influencer Marketing Expert bij Influo
INFLUO is looking for a Senior Strategic Influencer Marketing Expert About Influo Influo […]
Senior Sales Manager bij Influo
INFLUO is looking for a Senior Sales Manager About Influo Influo is a […]
Manager Externe Communicatie (m/f/x) bij Actiris
De functie in het kort Actiris is op zoek naar een enthousiaste (m/f/x) […]
Marketing & Communication Manager bij Mediamixer
Wij zijn MediaMixer. Wij mixen media. Wij gaan voor de perfecte blend van […]