darwin en Infino begrijpen ouders van tegenwoordig

Crea / News

DAR26300_post_1200x628_infino_01Darwin creëerde het merk Infino, het nieuwe kinderbijslagfonds van Acerta en Securex. Door de hertekening van de markt van de kinderbijslagfondsen door de overheid besloten Securex en Acerta een nieuw kinderbijslagfonds op te richten dat zich vanaf januari 2019 rechtstreeks tot de consument zal richten. Darwin werd gevraagd de nieuwe dienst te positioneren en een naam en identiteit te ontwikkelen. Het resultaat: Infino, ‘een nieuw merk dat gezinnen kent, begrijpt en er voor hen is op makkelijke en minder makkelijke momenten. Van de zwangerschap tot de kinderen het huis uit zijn. Een partner die weet dat het perfecte reclamegezinnetje niet bestaat, die met je meevoelt wanneer je in de file staat op weg naar de opvang of wanneer je ontdekt dat je liefste dochter de muur van de keuken beschilderde.’
Infino publiceert binnenkort de resultaten van de ‘Ouders van tegenwoordig enquête’, in samenwerking met De Persgroep en Sudpresse. In die studie peilt Infino naar hoe gezinnen omgaan met tijdsdruk, carrièrestress, verdwijnende me-time en veel meer.