Nog meer Darwin: na competitie heeft het bureau het budget voor een generieke VLAM-campagne rond varkensvlees gewonnen. Het doel van de campagne is om de veelzijdigheid van varkensvlees in de kijker te zetten. ‘Varkensvlees, daar kunnen we van genieten van snuit tot staart, en of het nu in een voetbalkantine is of in een sterrenrestaurant, er is altijd een stukje varkensvlees dat kan bekoren.’, zo luidt de boodschap. De jury die besliste welk bureau de komende tijd het varken mag uithangen, loofde naar verluidt de frisse creatie en de sterke lange termijnaanpak. De eerste campagne van Darwin voor VLAM en varkensvlees zal te zien zijn in het najaar.
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Vacature Junior Art Director - Bridgeneers
Bridgeneers is op zoek naar een Junior Art Director om ons creatieve team […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]