Nog meer Darwin: na competitie heeft het bureau het budget voor een generieke VLAM-campagne rond varkensvlees gewonnen. Het doel van de campagne is om de veelzijdigheid van varkensvlees in de kijker te zetten. ‘Varkensvlees, daar kunnen we van genieten van snuit tot staart, en of het nu in een voetbalkantine is of in een sterrenrestaurant, er is altijd een stukje varkensvlees dat kan bekoren.’, zo luidt de boodschap. De jury die besliste welk bureau de komende tijd het varken mag uithangen, loofde naar verluidt de frisse creatie en de sterke lange termijnaanpak. De eerste campagne van Darwin voor VLAM en varkensvlees zal te zien zijn in het najaar.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]