![]()
Nog meer Darwin: na competitie heeft het bureau het budget voor een generieke VLAM-campagne rond varkensvlees gewonnen. Het doel van de campagne is om de veelzijdigheid van varkensvlees in de kijker te zetten. ‘Varkensvlees, daar kunnen we van genieten van snuit tot staart, en of het nu in een voetbalkantine is of in een sterrenrestaurant, er is altijd een stukje varkensvlees dat kan bekoren.’, zo luidt de boodschap. De jury die besliste welk bureau de komende tijd het varken mag uithangen, loofde naar verluidt de frisse creatie en de sterke lange termijnaanpak. De eerste campagne van Darwin voor VLAM en varkensvlees zal te zien zijn in het najaar.

Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]

Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]



