“Kazen van bij ons, karakters van bij ons. Dat blijft de rode draad doorheen onze communicatie," zegt Frederik Vandermersch, promotiemanager Zuivel bij VLAM.“Dit jaar gingen we op zoek naar mensen die, elk vanuit hun eigen passie of expertise, een boeiend verhaal brengen over kazen. Vier gepassioneerde bierbrouwers, een professor in de agrarische geschiedenis, een groep jonge cohousers en een Bento-artieste. Allemaal totaal verschillende karakters met een gedeelde liefde voor Belgische kaas.
“Authenticiteit stond centraal,” zegt Klaartje Galle, creative director darwin BBDO. “Elk portret heeft dan ook zijn eigen stijl. Dirk Domen wist de persoonlijkheid van elk van onze getuigen perfect te vatten. Naast print (vooral weekendbijlages van verschillende kranten) opteerden we voor online-video’s waarin we de verhalen verder uitdiepen. " Fotograaf Jef Boes zorgde voor karaktervolle portretten. Sinds 11 september is de campagne on air.
Credits
Client: VLAM
Contacts: Frederik Vandermersch, Ann Demulder
Agency: darwin BBDO
Account Team: Hannelore Van Cauwenberghe, Marianne Janssens
Creative Director: Klaartje Galle
Creation: Femke Merens, Nina Welch
Agency Producer: Anna Vanheukelom
Production Company: Red Dust
Director: Dirk Domen
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]