VLAM zet ook dit jaar de ‘Week van de Friet’ in de kijker. En darwin speelt in op het alom bekende gevoel dat we krijgen als we terugkeren van vakantie. Frituren zijn in België alom aanwezig en we beseffen pas hoe hard we onze frietjes missen als we in het buitenland zijn. Mateusz Mroszczak, creatief directeur: “De spot is een uitvergroting van de insight waarbij we op een ludieke maar zeer herkenbare manier een familie volgen die snel de grens oversteekt om vervolgens snel naar België terug te keren. Het ideale excuus om naar de frituur te gaan.”
De campagne start op 28 november en zal ondersteund worden door een 30” online spot en een 20” radiospot.
Credits
Bureau: darwin
Creative team: Mateusz Mroszczak - Jeremy Vanmaele - Robby Sallaets – Gaston Kooijmans – Jannis Min Jou – Thomas De Boeck
Account team: Hannelore Van Cauwenberghe – Carolien Keutgens - Lieve Sterckx
Strategy director: Jef Raeman
AV-producer: Anna Vanheukelom
TV-production: Geronimo
Director: Dirk Domen
Radioproductie/muziek: Raygun
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]