Data driven marketing: zijn fouten toegelaten?

Op 17 september blaast de Belgische Direct Marketing Association (BDMA) verzamelen voor een dag over een erg actueel onderwerp: data drive marketing. De (nieuwe) consumentenverwachtingen, data analyst versus data scientist, de basisprincipes van big data en het gebruik (en de visualisering) van die big data, privacy (met de huidige en de te verwachten wetgeving): het komt allemaal aan bod. Klik hier voor het volledige programma en voor de praktische details van dit seminar met als titel Fail to succeed: data drive marketing. How to solve the puzzle with trial and error.
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]