Data driven marketing: zijn fouten toegelaten?

Op 17 september blaast de Belgische Direct Marketing Association (BDMA) verzamelen voor een dag over een erg actueel onderwerp: data drive marketing. De (nieuwe) consumentenverwachtingen, data analyst versus data scientist, de basisprincipes van big data en het gebruik (en de visualisering) van die big data, privacy (met de huidige en de te verwachten wetgeving): het komt allemaal aan bod. Klik hier voor het volledige programma en voor de praktische details van dit seminar met als titel Fail to succeed: data drive marketing. How to solve the puzzle with trial and error.
CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]